A Marketing Konferenciák Újratöltve: Azt tudtad, hogy…


Márciusban nem csak a fű lesz zöldebb…

…hanem, lehetőségünk lesz elgondolkodni azon is, hogy vajon miért húzott a Disney kesztyűt Mickey egér mancsára? Ha látnánk, az igazi mancsát, vajon nem szeretnénk?

…általános vélemény, hogy az őszibarackbefőtt finomabb, ha befőttes üvegbe töltik. Szerinted miért?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatunk választ a IV. Marketing Nyílt Napokon, Március 8 és 9-én, a BBTE Közgazdaság- és Gazdálkodástudományi Karának épületében. Hiszed ha látod? Gyere el! (szervezi a MarkeTeam Szakkollégium).

ÉS…azt tudtad, hogy a Coca Cola az összehasonlító (kóstolásos) vaktesztek során többször is alulmaradt legfőbb vetélytársával, a Pepsivel, szemben? Amúgy ez jelentette a New Coke genezisének kezdetét. Ez egyfajta válasz volt a Coca Cola részéről: a Pepsi kihívása alapján, a Cola a termékének izében kezdte keresni a választ. Jobb eredményt is ért el, a kóstoláson alapuló teszteken (a New Coke), mint a Pepsi. Mégis csúnyán megbukott…hmm…szerinted miért?

Coke Vs Pepsi

Coke Vs Pepsi

Erre is választ kaphatsz, ha úgy döntesz, hogy egy szép napsütéses márciusi szombaton ellátogatsz a Branding 3 arca konferenciára, amelyet a RIF (RMKT Ifjúsági Frakció) és a MarkeTeam közösen szervez. Időpont: Március 16. Helyszín: ugyanott.

Tehát két dátumot véss be a naplódba, vagy az emlékezetedbe:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s